dinsdag 14 april 2009

23 dingen

In mijn vorige berichten heb ik beschreven hoe ik over de verschillende dingen denk. Mijn favorieten zijn absoluut Flickr, Library Thing, Last.fm, en Youtube. Maar dan heb ik het over privetoepassingen. Google.docs gebruik ik nu direct voor het werk en in Wiki's zie ik ook wel mogelijkheden.
Marc Deckers stelde in zijn blog voor om een dag te organiseren voor actieve 23dingers in Overijssel. Niet al die mensen die er niks meer mee doen, maar al die mensen die dapper doorgaan. Al die mensen die op zoek zijn naar wat ze allemaal zelf of met hun team nog meer kunnen doen met web2.0-toepassingen.
Een heel goed idee lijkt mij! Goed om te organiseren binnen de Zeeuwse Bibliotheek en misschien ook provinciaal met alle actieve 23dingers van de basisbibliotheken.
Maar kort gezegd, ik vond het een hele leuke cursus en wil de begeleiders hartelijk danken voor hun reacties!

5 opmerkingen:

  1. Els,

    Van harte proficiat met het volbrengen van de 23 dingen. Je hebt me niet het gevoel gegeven dat het een zware last voor je is geweest. En stiekum leer je er toch een hoop van. En met je idee kunnen we misschien eens gaan spelen!!

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Els,

    Dat certificaat is binnen! Gefeliciteerd!
    Leuk idee trouwens een 23dingen contact dag!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Elsewhere!

    Goed plan inderdaad, zo'n bijeenkomst. Misschien later, als alle zeeuwse bibliothecarissen hun certificaat in the pocket hebben?

    Maar nu eerst fijn zomeren... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Els,
    Jammer dat je niet bij de evaluatie kon zijn. Ik heb je weblog een beetje gevolgd en dat was een leuke bezigheid. Je laatste suggestie is een goed idee. Dat moet in Zeeland toch ook kunnen....Where else?
    coby

    BeantwoordenVerwijderen